sobota, 6 października 2018

Od Aksela CD Lucie

- Cukier z kawą? Hmm, coś w tym jest - zaśmiałem się. - Ale to nie jest tak dużo jak się wydaje. To mocna kawa. Nawet tego tu nie czuć. A poza tym lubię wszystko co słodkie. - mrugnąłem do niej i wziąłem łyk napoju. Jak zauważyłem, pies gdzieś podreptał. Nie przeszkadzało mi to, nie miałem żadnych tajnych, ukrytych rzeczy, których nie mógł nikt zobaczyć.
Wyciągnąłem jeszcze kilka paczek ciasteczek. Postawiłem je przed nią i usiadłem naprzeciwko. Oparłem brodę na pięści i skupiłem na niej wzrok.
- Więc... Powiedz mi, co tu robisz? To znaczy, nie tu teraz, ale w mieście ogólnie. Czyżbyś chodziła tu do akademii? - zgadywałem. Dziewczyna przytaknęła, trzymając parujący kubek w obu dłoniach.
- Ooooh, to wspaniale! Akurat ja też po to tu jestem... Przyjechalem niedawno, jutro przychodzę na lekcję. W której jesteś klasie?
- W drugiej C - odpowiedziała.  Słysząc to rozpromieniłem się. No to mam szczęście!
- Naprawdę? Ja też! - nachyliłem się trochę do niej. - Aż nie mogę uwierzyć, że to przypadek. Prawdziwe przeznaczenie~ - wyszczerzyłem zęby. Wziąłem sobie ciastko. - Czyli wygląda na to, że będziemy widywać się częściej~ I liczę na pomoc w zaaklimatyzowaniu się... - nie mówiłem już dalej. Naszą uwagę zwrócił pies, który pojawił się znów w pokoju... Ciągnąc za sobą bliżej nieokreślony przedmiot. Po jego chrząkaniu wnioskowałem, że był z tego powodu zadowolony. Po kilku sekundach zrozumiałem, co to jest.
- ...Moja koszulka sportowa. Jakim cudem wygrzebał ją z kosza? - zmarszczyłem brwi. - Wiesz... Jeśli nie chcesz, żeby twój mokry pupil przesiąknął zapachem mojej spoconej koszulki... To lepiej mu to zabierzmy. - wstałem, obserwując jak Ziemniak z lubością ociera się o aromatyczny ciuch. Dziewczyna również wstała.

To, co działo się potem jest ciężkie do wytłumaczenia. Dwójka młodych ludzi goniąca buldoga trzymającego w pysku koszulkę i przewracającego się o nią. Co za komedia
Zrobiło się mniej śmiesznie, gdy zwierzak wpadł do mojej sypialni i dał nura pomiędzy palety... Układając się w wolnej przestrzeni na samym środku.
- ...No to mamy problem...

< Będzie ciekawie~ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Bełt